четвер, 28 травня 2020 р.

                                        Презентація до свята «Прощавай, початкова школо!»

Ось і закінчився ще один навчальний рік. Ви стали  дорослішими та розумнішими. 

Здається, ніби зовсім нещодавно ми з вами зустрілися на шкільному подвір'ї. І я повела вас в чудову країну знань. Але час летить невблаганно швидко. Позаду початкова школа. І ви вже майбутні  п'ятикласники. 

Разом ми вчилися, експерементували, робили висновки, відкривали щось нове для себе, запам'ятовували. Вже 1-го вересня, ви мої любі, вирушите на зустріч новим знанням.

Я вірю, що ви будете ще більш кмітливішими, завзятими, натхненними та допитливими. А я буду згадувати вас і пишатися вашими успіхами та назавжди залишуся вашим другом.

 

                                                   Мій любий клас!
                                       Мої малі й уже дорослі діти.
                                       Як шкода розставатись,
                                       Але час настав.
                                       Ви далі летите,
                                       Як пташки білокрилі.
                                       В краї нові , незвідані для вас.
                                       Не хочу відпускать,
                                       Але й тримать не можу.
                                       Вам треба в путь
                                       Мені ж все знову починать.







Немає коментарів:

Дописати коментар

  26 лютого –  День спротиву окупації Автономної Республіки Крим  та міста Севастополя!  З метою національно-патріотичного виховання здобува...